Sunday, 21 April 2013

Penyokong setia di layan macam haiwan

 

Suasana hari penamaan calon di Tanah Merah...berebut air.. .rakyat tu manusia kenapa boleh dilakukan sebegini , kami rasa BN tak yakin menang di Tanah Merah sebab tu lah sanggup layan manusia mcm binatang, kerana mereka rasa yang datang tu mcm manapun tetap akan undi PAS… jadi kita harap PARTI lain tidak akan berbuat demikan. Kepada penyokong BN kalau dah tengok nie kita sama – sama fikir lah ya.

Ini pula kenyataan Datuk Harun Din… renungkan lah

Saya tahu Saluran TV di malaysia ini adalah milk kerajaan, tapi Kerajaan itu bermakna milik rakyat. Pada masa ini UMNO dan BARISAN NASIONAL telah menyalahgunakannya. Ini kerana mereka menggunakan sepenuhnya kemudahan milik rakyat ini bagi menyiarkan kisah-kisah parti politik mereka sedangkan Pakatan Rakyat hanya diberi 10 minit untuk menyiarkan Manifestonya. Hari ini saya menonton berita di TV, saya rasa muka DS Najib hampir 20 minit, Rosmah 10 minit, muka saya pun masuk juga, tapi 1 saat setengah sahaja. Mereka inibukan saja tidak bersikap adil tetapi juga salah laku dalam mentadbir harta milik rakyat. Adakah MEREKA ini yang kamu mahu undi?
Tuan Guru Dato' Dr Haron Din
Timbalan Mursyidul AM PAS Malaysia
Rumah Hj Salleh Junus, Kampung Surau Utan Haji
20/04/2103 11.00 malam

No comments:

Post a Comment