Pages

Saturday 27 July 2013

Adakah Khidmat Talian Pelanggan Celcom kurang membantu?

 

ramai yang telah menghantar email kepada kami mengenai masalah dengan layanan pihak Celcom care line ni, susah juga kami nak menjawab soalan diatas sebenarnya, sehingga lah seorang teman kami dari www.suaraajaib.com terkena tempias yang sama beberapa hari lepas.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj9SCvTzI6B0ac3SFyFrBNzwZQHRxu98VIJ5dsRDGLgojt8xDgunsMZ1_6fAz-jVd5pajPMACYGGijCjUb6aRfdG-BlK5XAjwH5x_MuxGZzPjizo0VmV41EXCtn4BgL1unqf4F9WvSfEMpU/s320/bb+SKMM.jpg
sekadar gmbar hiasan

http://www.admin-service.rmutt.ac.th/wp-content/uploads/2011/06/Charter-Cable-Customer-Service.jpg
Sekadar hiasan

Menurut apa yang kawan kami ni bagitau dia telah membeli simcard baru dan telah mendaftar serta mengikut semua arahan dalam talian , namun apabila hendak melanggan internet tidak dapat , makan dia menghubungi pihak celcom , dan mengatakan bahawa akuan dia hanya separa aktif , dia memohon untuk atif dan diberi tempoh 24 jam, setelah 24 masalah masih sama dan panggilan dibuat lagi kepada celcom care line , sekali lagi disuruh untuk tunggu 24 jam , hingga artikel ini di post dia masih lagi menunggu untuk talian diaktif bagi membolehkan dia menyertai langganan internet , persoalan nya sekarang kenapa asyik prosedur yang sama, kenapa tiada tindakkan diambil?. adakah kerana kami pengguna prepaid akan dilayan sebegini, kawan kami tu amat perlu sim internet tersebut bagi memudahkan dia untuk update artikel dalam blog www.suaraajaib.com ini.

p/s: kami amat berharap pihak pengurusan celcom ada membaca aduan ini, moga di catit untuk memantapkan lagi mutu perkhidmatan anda..sama seperti anda berkata bahawa panggilan kami dirakam, takkan tak dirujuk setelah dirakam, adakah lepas rakam delete dan tunggu lagi untuk rakam tanpa diperiksa rakam tersebut setiap hari bagi menjamin kualiti perkhidmatan anda wahai pihak pengurusan CELCOM

No comments:

Post a Comment