Pages

Wednesday 12 March 2014

Wan Azizah Vs Datin Paduka Chew Mei Fun

Walaupun anwar Ibrahim berjaya disumbat semula dalam penjara untuk tempoh 5 tahun lagi , namun semangat juang sri kandi PR tidak pernah luntur dan menawarkan diri untuk bertanding menentang wakil BN iaitu Chew Mei Fun. Ramai mengatakan bahawa pertandingan 1 lawan 1 ini pasti sengit , dan bak buku bertemu ruas. Presiden MCA pula mengatakan yakin transformasi kepimpinan parti itu dan karektor Chew yang berkaliber dan berintegriti mampu membantu BN meraih sokongan lebih besar berbanding Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13).

Mei Fun lawan Wan Azizah di Kajang
www.beritaharian.com.my

meskipun MCA yakin bahawa pengundi cina akan keluar menyokong , harus di ingatkan juga bahawa masih ada pengundi bangsa lain yang mahu PR menjadi suara mereka diparlimen. Wan Azizah merupakan Sri kandi alaf baru yang tetap teguh meskipun suami nya dianaiya seperti mana hulubalang dan laksamana dulu kala sering difitnah dan di anaiya.

p/s: moga pilihan raya kali ini berjalan dengan jujur dan lebih telus , andai ada penipuan kami risau negera kita akan mengalami jerebu atau apa jua musibah sebagai balasan kepada para pemimpin. kerana bala yang menimpa sesuatu kerajaan adalah berpunca dari para pemimpinnya.

No comments:

Post a Comment