Pages

Wednesday 17 July 2013

Alvin dan Vivian telah ditangkap, apakah nasib Adlin (Makcik Hajjah Sitt Al Wuzura)

 

Berapa hari ini kita telah disajikan oleh media cetak dan elektronik mengenai isu Alvin dan Vivian yang menghina islam dengan meletakkan logo Halal Jakim pada babi yang dimakannya. Mereka berdua telah dihadapkan ke SKMM dan tindakkan bakal dikenakan atas kesalahan tersebut, taniha kepada pihak SKMM yang bertindak pantas , namun dalam kita sibuk kes si alvin dan vivian ini , muncul pula dilayar facebook seorang perempuan yang bernama Adlin yang lebih dikenali sebagai Makcik Hajjah Sitt Al Wuzura, yang beralamat asal di Kuala Lumpur Namun kini mengakui bahawa dirinya tinggal di Norway. penghinaan oleh adlin ni kami di www.suaraajaib.com merasakan lebih teruk dan melampau berbanding dengan yang dilakukan oleh Alvin dan vivian , kerana Si adlin seorang melayu dan automatiknya beragama Islam.

gmbr murtadin

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgYYzQ0uV3FDtCHAIi6VDA6qGUPVfwoQJLkbFak6WYj45ArC7jB3BLMpCd8RY0og8xQpz5OwTCghaeGuk40xZ_VdW0v27_y23FuMGi46YOa8QbZfI8bjrIoRU5SDZ8ZleSYFefSQmawjQi5/s320/jauhi+murtad.jpg
 
kami warga www.suaraajaib.com amat berharap pihak SKMM akan dapat mengesan alamat sebenar dari mana si adlin ini beroperasi dan adalah tinggi harapan kami agar tindakkan yang lebih keras dikenakan kepada umat islam sendiri yang menghina Agama dan Nabi mereka. samping harapan kami kepada pemimpin kawasan Petrajaya kuching Sarawak , tolong pantau setiap gerak geri gereja di taman koperkasa yang berdekatan dengan e – mart.

No comments:

Post a Comment