Pages

Tuesday 23 July 2013

Bonus part -2: Bonus Aidilfitri , dibayar 9 Ogos

 

Bonus Hari Raya 2013 Setengah Bulan Gaji Kakitangan Awam | Kuala Lumpur: Datuk Seri Najib Razak semalam mengumumkan kerajaan bersetuju membayar bonus setengah bulan gaji dengan bayaran minimum RM500 kepada penjawat awam bagi menyambut Hari Raya 2013. Perdana Menteri yang juga Menteri Kewangan turut mengumumkan bahawa kerajaan bersetuju memberi Bayaran Khas Kewangan sebanyak RM500 kepada semua pesara kerajaan. Bayaran itu akan dibuat pada 9 Ogos ini, katanya dalam kenyataan.

bonuslagi Bonus Hari Raya 2013 Setengah Bulan Gaji Kakitangan Awam

Pasti ramai yang sedang seronok baca perkara ini di laman web dan website berita harian kan?, namun berita tersebut adalah aritkel lama yang diolah kembali oleh berita harian, secara logik cuba kita fikir pernah kah bonus hari Raya diberi selepas hari Raya , kena pula 9 Ogos tu berkemungkinan adalah hari raya kedua …. so sahih ke berita ni ..daripada website teman blogger kita http://fuh.my/bonus-hari-raya-2013-setengah-bulan-gaji-kakitangan-awam/ …yang memperkenalkan diri beliau sebaga Dr Fuh ..beliau ada menyediakan link website tentang sebaran akhbar tersebut ..anda adalah digalak mengunjungi website Dr.fuh..

p/s: moga para pembaca www.suaraajaib.com , tidak terburu – buru berbelanja sakan , kerana bonus belum pasti ada… kerana masa ini PM DS Najib masih membuat percaturan mengenai bonus tersebut, lagipun sekarang kita menunggu keputusan di Kuala Besut bagi mempastikan siapa yang menang bagi menentu siapa yang akan mengusai parlimen… so sabar dulu ye wahai kakitangan penjawat awam.

No comments:

Post a Comment