Pages

Wednesday 10 July 2013

Lynas tarik balik saman fitnah terhadap SMSL

 

KUANTAN: Lynas Corporations Limited dan Lynas Malaysia Sdn Bhd hari ini menarik balik saman fitnah yang difailkan terhadap kumpulan Anti-Lynas 'Save Malaysia, Stop Lynas' (SMSL) di Mahkamah Tinggi Kuantan, di sini - http://www.bharian.com.my/bharian/articles/LynastarikbaliksamanfitnahterhadapSMSL/Article/?bh, Bagaimanapun pihak Lynas tidak menyatakan sebarang sebab atau alasan mengapa mereka menarik balik saman fitnah itu.


gambar ihsan daripada jendelamy.blogspot.com
http://w1.nst.com.my/polopoly_fs/1.138369.1346895879!/image/image.jpg_gen/derivatives/landscape_454/image.jpg

kenapa perlu tarik balik jika berada dipihak yang benar .. kedua – dua syarikat sepatut meneruskan perjuangan masing – masing bagi membuktikan bahawa mereka berada di pihak yang benar, atau saman sebelum ini hanya sekadar lakonan untuk mengelirukan masyarakat Malaysia dan mendapat publisiti media dan secara tidak lansung membantu media melonjakkan market , kami para blogger juga berterima kasih kepada pihak yang begini kerana membantu kami untuk melonjakkan rankingn dan SEO.

Namun kami di www.suaraajaib.blogspot.com macam terhidu something fishy , kerana tiba2 je tarik balik saman dan lynas tidak pula memberi sebab kenapa tarik balik…hehehe..apa – apa pun terima kasih kerana memberi ruang untuk kami berkomentar, dan menaikkan ranking kami  .

No comments:

Post a Comment