Pages

Thursday 22 August 2013

Model seksi berhenti tayang badan dan masuk Islam, model Muslim pula marah tak bertanding ratu cantik.

 

CARLEY WATTS 24 tahun yang berasal dari Dearham Norfolk yang merupakan model bra yang sedang meningkat naik sanggup meninggalkan dunia glamor dan agamanya kerana tertarik dengan gaya hidup seorang lelaki muslim yang bekerja sebagai penjaga pantai , Carley berjumpa Mohammed Salah, 25 tahun semasa bercuti di Turnisia. Ramai rakan dan ahli keluarganya terkejut dengan keputusan  yang beliau buat.  Carley kini

tinggal menyewa bersama anak yang masih kanak –kanak berhampiran dengan kediaman Salah di Turnisia bagi tujuan mwndalami ilmu Agama Islam sebelum mereka berkahwin.Carley juga telah mula mengenakan hijab serta berjanji untuk berhenti dari dunia modelling , kerana beliau sedar bahawa badannya hanya untuk tatapan lelaki yang menjadi suaminya.

http://www.debbieschlussel.com/wp-content/uploads/2013/08/carleywatthijab.jpg
Carley lebih cantik apabila menutup auratnya.

Di Malaysia pula beberapa bulan lepas, beberapa model muslim marah sebab tak dibenarkan bertanding, kemudian mohon maaf, ingat hukum agama boleh buat main – main ke?. Pasti ramai perempuan muslim or melayu yang baca tentang benda kata “Caley berubah sebab dah datang seru, aku ni sah Islam , esok lusa datang seru aku tutup habis le juga”. Biasakan kita dengar istilah begitu, bagi kami tanggungjawab menegur dah kami lakukan pandai – pandai anda diluar sana menilainya.

p/s : ingat le seru takkan datang sendiri tapi kena cari. maut pasti datang walau tak cari, takut nanti maut sampai dulu dari seru, menyesal tak guna lagi.

No comments:

Post a Comment