Pages

Friday 13 December 2013

kadar terlebih berat yang melampau airasia

 

kawan admin yang baru sampai dari kota baharu menyatakan rasa sakit hatinya kepada geng suara ajaib tentang kadar over weight air asia yang pada pandangan beliau rm 23 sekilo adalah melampau berbanding dengan MAS yang mengenakan rm 40 untuk setiap 5 kilo, beliau berkata beliau terpaksa membatalkan tiket beliau dari kota baharu dengan AIRASIA dan membeli tiket MAS meskipun mahal sedikit tapi puas hati dapat membawa barang banyak , beliau menambah lagi kadar MAS sebenarnya berpatutan sebab memberi 30Kg percuma untuk setiap orang dan juga dibekalkan dengan makan dan minum bagi setiap penerbangan..

tambahan pula minum boleh diminta berkali – kali jika dibanding dengan harga air mineral rm 5 dalam AIRASIA kata beliau.

AirAsia_X_Airbus_A330-300_Nazarinia-3 fotozaza

beliau menyatakan bahawa airasia tidak sesuai untuk orang yang hendak pergi membeli belah.. adalah disaran menggunakan MAS jika hendak pergi ke mana – mana untuk membeli belah dimana jua sama ada dalam atau luar negara…

p/s: wah nampaknya kawan kita nie marah betul ye dengan kadar yang dikenakan oleh syarikat tambang murah AIRASIA.. kini semua boleh terbang brooo.. apa2 pun anda pilih lah sendiri.

No comments:

Post a Comment